Subtract-1
Group-74
img-wa-1

Heb jij de M.O.E.D om je SCHILD op te pakken?

Langzaam sluipt het er in. Al maanden glipt de energie je door de vingers. Je bent moe, futloos en slaapt misschien ook nog eens slecht. Je gewicht neemt toe en je libido is ver te zoeken. Er worden prestaties van je verwacht; als ouder, als werknemer, als ondernemer. Ontspannen? Wat is dat ook al weer? Continu tijd te kort en dus grijp je naar snelle oplossingen. Stap voor stap creëer je zo een omgeving waarin je overlevingsinstinct op de slaapstand gaat. Ons brein en lijf worden niet meer geprikkeld om te overleven en te improviseren. Door de positieve factoren van vroeger en nu te combineren in één methode, kunnen we een persoonlijk strijdplan maken om jouw je vitaliteit weer terug te geven.

Klaar voor de strijd?

Leef, voel en groei door intermittent living

De afwisseling en prikkels die horen bij jouw persoonlijke strijdplan zijn allemaal vormen van stress. Stress? Dat wil je toch zo min mogelijk? Dat geldt zeker voor chronische stress. Hormetische prikkels werken in gematigde dosering juist bevorderend voor onze gezondheid. Deze korte prikkels schudden jouw lichaam weer wakker en moedigen je aan weer sterker te worden. Intermittent fasting en koude baden zijn hier goede voorbeelden van.

Productiviteit is een ander belangrijk onderdeel tijdens de coaching sessies. We gaan op zoek naar jouw ‘gouden uren’. We gaan oefenen met blokken van 30 minuten die je afwisselt met korte bewegingsoefeningen. Zie het als intermittent-focus.

uitgelegd

Het M.O.E.D Principe Uitgelegd

Mindset

‘’Een gezonde geest in een gezond lichaam’’

Lichaam en geest zijn nauw met elkaar verbonden. Het is een continue wisselwerking. Niet zo gek dus, dat men door stress lichamelijke klachten kan gaan ervaren.

Ontspanning

Chronische stress heeft een negatieve impact op onze gezondheid. Het lijkt of we zijn vergeten hoe te ontspannen. Stress is vermoeiend voor lichaam en geest want bij stress is veel energie nodig om actie te kunnen ondernemen. Verspil geen energie aan onnodige stress, houd weer tijd over voor jezelf.

blonde-girl-stretching-bed-1
concept-healthy-food-sports-lifestyle-vegetarian-lunch-healthy-breakfast-proper-nutrition-top-view-flat-lay-1

Eten

Tegenwoordig zijn er vaak meer eetmomenten per dag, dan de 3 die we van oudsher kennen. Evolutionair gezien is dit een nieuwe gewoonte. Ons lichaam is dit niet gewend. De meeste energie van ons lichaam gaat naar het verteren van voedsel. Voed jezelf, maar put jezelf niet uit met overeten. Het is geen dieet, maar een leefstijl.

Dagelijkse beweging

Te weinig beweging door een zittende leefstijl is zeer schadelijk voor de gezondheid. Ik help je bij het ontwikkelen van een beweegplan dat voor jou makkelijk te implementeren is in het dagelijks leven.

Opbrengst:

  • Je versterkt je weerbaarheid; niemand krijgt je meer gek.
  • Zelfredzaamheid; je gaat weer keuzes maken vanuit gevoel.
  • Strijdkracht; je ogen gaan het verhaal vertellen.
  • Je gaat afvallen; je beukt je weg straks weer door het leven.
  • Je slaap zal verbeteren; krachtig en fit uit bed.
  • Verbeterd prestatie vermogen op je werk en in bed; en ja dat ruik je op afstand.
  • Meer tijd voor jezelf; bedenk maar vast een paar hobby’s.

De Krachtmeting:

Waar Sta Je Nu?

De krachtmeting is een gesprek dat plaatsvindt via Zoom. We bekijken de actuele staat van jouw gezondheid. Het is een persoonlijk en recht voor zijn raap gesprek met specifieke vragen. Ik wil weten wie je bent en hoe je in het leven staat. Zie de krachtmeting als een taxatie. Ben jij geschikt voor het MOED traject? Ik vraag volledige toewijding. De kosten bedragen 20 euro en geven gelijk inzichten. Plan een gesprek in en start direct met jouw energie transitie.

Geen traject, wél begeleiding?

Ook als het MOED-traject (nu) niet voor jou is, sta ik voor je klaar. We kunnen een eenmalig MOED consult inplannen of passen de coaching sessies aan jouw behoefte aan. Wil je de focus op voeding, of bewegen? Of zou je graag meer focus willen in je werk?

Ik denk graag met je mee tijdens een intake. Mijn doel is jouw je vitaliteit en energie terug te geven. Ik werk altijd met de vier pijlers uit de MOED methode: Mindset, Ontspanning, Eetpatroon en Dagelijkse beweging. Je zult merken dat die vier altijd met elkaar verbonden zijn en het een niet los kan staan van het ander om in balans te komen.

'Heb de M.O.E.D om je
SCHILD op te pakken'

Het schild bestaat uit 4 vlakken die onlosmakelijk aan elkaar zijn verbonden, ze hebben elkaar nodig voor een OERsterk leven. Ontdek meer over de M.O.E.D. werkwijze.